Getting around - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Getting around - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Getting around

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

26 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Halloooo

Druk weekend gehad!.. Zaterdag avond bij ajax geweest! Drukke boel hier vuvuzela en veel gedans en gezang dat zijn leuke wedstrijden!.. Erg trots ook op de jongens want ze zijn door naar de cup final!!

Vandaag ben ik met een grote groep naar eem township geweest. Het is echt raar maar je moet het gezien hebben vind ik. Veel mensen die bedelen en vechten. Ontzettend veel straathonden die langs en over de weg lopen. Je zit gewoon op straat en kan vlees kopen om te laten braaien (bbq met hout). Compleet gesloopt en hoewel het hier maandag een public holliday is moet ik weer gewoon aan de slag met de jongens! Want voetbal gaat gewoon door!! Ik hoop deze week iets heel cools te doen!! Ik houd jullie op de hoogte!!

Greatzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Stage AJAX Cape Town

Stage buitenland

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Bijkletsen

04 Juni 2015

Time flies

27 Mei 2015

Over de helft

12 Mei 2015

Getting used to it

02 Mei 2015

Druk
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 10017

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: