Echt winter - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu Echt winter - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Echt winter

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

21 Januari 2014 | Finland, Jyväskylä

Dag mensen die ik vreselijk hard mis!! Nou vandaag kreeg ik echt het wintergevoel! Het is hier in Finland echt winter aan het worden, dikke vlokken sneeuw -21 en alles is wit inclusief de bomen. Het is hier zo mooi maar ook zo vreselijk koud! Zondag ben ik naar een open jammsessie geweest man wat mis ik mijn muziek!! Gisteren druk bezig geweest met een outfit bijelkaar zoeken voor het thema feest harry potter haha foto volgt. Vandaag zijn we wezen eten opde universiteit en zijn we wezen lopen op het grootste meer van Jyväskylä! Wat was dat geweldig en mooi!! Daarna zijn we even koffie wezen drinken in het centrum. Grappig feitje: het centrum heeft en verwarmde straat zodatver geen sneeuw en ijs op blijft liggen!! Zo kun je rustig winkelen zonder uit te glijden! Daarna zijn we nog even naar de free shop geweest. Ja free! Alles was freeeee!! So nice!!.. Dit is mijn laatte bericht vanuit Jyväskylä!! Over twee dagen zien jullie mij weer!! Tot dan lieve mensen!!

  • 21 Januari 2014 - 21:05

    Mariska (die Jou Ook Mist):

    Heee meid...
    Ik mis jou ook.. Vooral op dinsdagavond. Ben net thuis van muziek..
    En daar zie ik jouw berichtje.
    We hebben leuke klassieke nummers.. Maar die haal je vast wel in als je er straks weer bent..
    Geniet van al het moois en gaaf dat je zaterdag naar een jamsessie bent geweest..
    Zelf niet eventjes gedaan? ;)

    Je komt zaterdag toch naar NL?
    We contacten vast nog wel ff...
    Het is hier in Nederland nu ook sjaal + handschoenen weer... Brrrr...
    Maar sneeuw mag hier ook wel lekker gaan vallen vind ik.. Heerlijk. ;)

    Rustig aan en geniet van alles.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 10020

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: