Last week - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu Last week - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Last week

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

26 April 2014 | Finland, Jyväskylä

Hallo mensen,

Ik dacht ik gooi er toch nog een een reisverslag in!.. Ik ben helemaal klaar met school en geniet volop van mijn zomervakantie!! Het is hier heerlijk weer deze week. Ik heb ook weer genoeg meegemaakt! We zijn veel wezen wandelen en eb veel mooie dingen gezien in de natuur hier!! Mijn laatste weekend is aangebroken hier en het voelt toch wat raar om al mijn vrienden straks achter te laten!

Donderdag hadden we een afscheidsfeest en wat een feest was dat!! Vanmiddag gaan we even op de kermis kijken! En morgen hebben we een kano tocht in de planning!!

Volgende week vieren we Vappuu in Helsinki!! Vappuu is de viering van de zomer en lijkt een beetje op carnaval!!

Tja vrijdag vlieg ik terug naar Nederland en komt er een einde aan mijn avontuur.. Ik ben blij om naar al mijn vrienden terug te keren maar het is ook moeilijk om dit hoofdstuk af te sluiten.

Ik zie jullie over 5-6 dagen!! Tot dan!!

• 26 April 2014 - 10:54

Mies:

See ya soon!!!

• 27 April 2014 - 13:13

Nicole:

Tot Zaterdag ben blij dat je weer terug komt geniet van je laatste dagen daar xxx