Druk - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Druk - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Druk

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

24 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo!!..

Drukke week!.. Donderdag voor het eerst het eerste team van AJAX gezien. Wat een energie hebben die jongens!!.. Erg warm en gezellige jongens. Mijn werk bestaat vooral uit het tapen, masseren en optrainen van deze talenten! Het is erg leerzaam en super leuk om te doen!

De jongens gaan binnenkort weer op uitwedstrijd en moeten klaargestoomd worden. Ze waren erg voorzichtig met mij maar kwamen er al snel achter dat dat niet nodig is. Het is een echte manneenwereld maar voel me wel thuis. Er gaat binnenkort een van de jongens naar AJAX Amsterdam!!

Zaterdag is de jeugd van AJAX aan de beurd om wedstrijden te spelen. Ik mag gelijk al alleen twee wedstrijden draaien!! Het is kei hard werken maar ik leer zo veel en de jongens zijn erg dankbaar!!..

Voor de rest heb ik deze week mijn eerste flamingo's gespot!!.. En heb ik een huisdier genaamd steve xD Hij is een kakkerlak ter groote van een geote muis! Ag ja Afrika!!

Ik hoop volgende week iets meer van het land te zien!
Greatzz