Druk - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Druk - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Druk

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

24 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo!!..

Drukke week!.. Donderdag voor het eerst het eerste team van AJAX gezien. Wat een energie hebben die jongens!!.. Erg warm en gezellige jongens. Mijn werk bestaat vooral uit het tapen, masseren en optrainen van deze talenten! Het is erg leerzaam en super leuk om te doen!

De jongens gaan binnenkort weer op uitwedstrijd en moeten klaargestoomd worden. Ze waren erg voorzichtig met mij maar kwamen er al snel achter dat dat niet nodig is. Het is een echte manneenwereld maar voel me wel thuis. Er gaat binnenkort een van de jongens naar AJAX Amsterdam!!

Zaterdag is de jeugd van AJAX aan de beurd om wedstrijden te spelen. Ik mag gelijk al alleen twee wedstrijden draaien!! Het is kei hard werken maar ik leer zo veel en de jongens zijn erg dankbaar!!..

Voor de rest heb ik deze week mijn eerste flamingo's gespot!!.. En heb ik een huisdier genaamd steve xD Hij is een kakkerlak ter groote van een geote muis! Ag ja Afrika!!


Ik hoop volgende week iets meer van het land te zien!
Greatzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Stage AJAX Cape Town

Stage buitenland

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Bijkletsen

04 Juni 2015

Time flies

27 Mei 2015

Over de helft

12 Mei 2015

Getting used to it

02 Mei 2015

Druk
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 10014

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: