Surfival finland - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu Surfival finland - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Surfival finland

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

14 Januari 2014 | Finland, Jyväskylä

Alweer een week in Finland!.. Moet zeggen dat ik al veel geleerd heb in de tijd dat ik hier zit!.. Al zijn er nog wel dingen die er bij mij moeilijk ingaan!.. Zoals de taal het busverkeer waar ik nog steeds niets van begrijp :p en de sloten!.. Ja de sloten werken hier andersom en ik ondervind daar geregeld moeite mee haha!!.. Verder moet ik er erg aan wennen dat ik niet een naar de winkel kan lopen en het hier veel te vroeg donker!!.. Gisteren ben ik naar een (geen idee hoe het heet) avond geweest. Waar je andere talen kon leren helaas kwam ik twee duitsers tegen die nederlands wilden leren zo jammer :p ik wil geen duits leren haha!.. Vandaag me eerste dag school gehad ontzettend veel geleerd op fysio gebied!!.. Alleen is vijf uur les achter elkaar in het engels echt heel erg vermoeind!! Ik hoop dat ik er snel aan wen want ik ben echt kapot!! O ja ik zit als enige buitenlander in een Finse klas -_- heel lastig maar ze zijn wel aardig ondanks dat hun engels mega slecht is haha!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 10058

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: