Dag 2 lappi - Reisverslag uit Finnsnes, Noorwegen van natasha noppen - WaarBenJij.nu Dag 2 lappi - Reisverslag uit Finnsnes, Noorwegen van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Dag 2 lappi

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

22 Februari 2014 | Noorwegen, Finnsnes

Vandaag was een extreem leuke dag!! Wauw wat een ervaring! Vanmorgen om zeven uur met bus vertrokken en vijf uur lang zitten. Het landschap was zo ongelovelijk mooi! Echt onvoorstelbaar! Mooie landschappen gevuld met rendieren en sneeuw!! Na vijf uur kwamen aan bij Bugoynes village in Noorwegen een heel klein dorpje met 150 inwoners, geen supermarkt of winkels en in the middle of nowhere. Vanaf het kleine strandje(baai) kon je de noordelijke ijszee zien zo mooi om te zien! Toen we aangekomen waren werd ons uitgelegd wat er ging gebeuren the ultimate sauna experience! De bedoeling is dat je eerst in de sauna gaat zitten en daarna ren je naar de baai en spring je het water in. Ik was heel erg bang dat ik het niet zou gaan trekken het was -8!! Maar toch de sauna in, na een tijdje naar buiten gerend en de zee toch ingesprongen!!.. Haha het valt echt mee alleen mijn voeten waren bevroren zo erg dat ik ze niet meer voelde en viel haha. Na de sauna hebben we zalmsoep gekregen en hebben we het dorp verkend! Het was echt een heel schattig dorpje en de rendieren liepen ook gewoon door het dorp. Daarna zijn we weer terug gegaan naar Finland en na vijf uur reizen en nu een lekker bord reist ben ik ook echt wel gesloopt!..

Greetzz peeps!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Finnsnes

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 10058

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: