vakantie? - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu vakantie? - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

vakantie?

Door: natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

08 Maart 2014 | Finland, Jyväskylä

Hallo lieve mensen!

Het is weer tijd voor mijn wekelijkse update! Deze week was serieus gekkenhuis! Elke dag van 8 tot 6 naar school dat was ik even niet meer gewend. Veel geleerd en al mijn vakken (hopelijk) goed afgesloten!

Gisteren kwam ik dus tot de conclusie dat ik eigenlijk nu al zomervakantie heb, naja ik heb nog Fins op donderdag.. Dus ik moet iets met deze vrije tijd. Ik heb lang gedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik een reis uit ga stippelen naar Talinn (met een beetje geluk is het te betalen) en ga ik eens even kijken in Estland!

Ik begin volgende week ook maar eens aan een nieuw project: een boek schrijven, waarom ook niet toch? Het is wel jammer dat ik van sommige mensen gewoon niets hoor.. Ik vraag me af waarom het altijd maar van mijn kant moet komen.. Maar gelukkig maakt dat de band met de mensen die WEL contact opnemen alleen maar sterker!..

Ik moet zeggen dat ik hier in Finland wel steeds sterker wordt als persoon en ook iets harder naar de buitenwereld. Er zijn nog steeds keuzes waar ik niet blij mee ben maar ik hoop dat deze "keuzes"weer goed komen :)! Alles heeft tijd nodig.. en ik had deze tijd nodig.

Ik mis jullie nog steeds hoor mensen :)
greatzz from Jyväskylä!

  • 12 Maart 2014 - 19:27

    Mariska :

    Gaaf zelf een boek schrijven. Tip: maak ook je eigen illustraties. Je tekeningen die ik zie op fb zijn gaaf nl.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 10044

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: