Feeling Fit - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu Feeling Fit - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Feeling Fit

Door: natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

23 Maart 2014 | Finland, Jyväskylä

Terve!
Mun nimi on Natasha se kerjoitetaan N A T A S H A. Mun kotimaa on Myllyjarvï. Hyvää tutostua!
Mitä kuluu? Ma olen kaksikymmentäneljä vuotta. Mun pehre : Mulla on äiti ja isä ja kaksi sisko ja kaksi veli. Minä rakastan kitari ja suklaata ! Entä sä ?

Jaja over twee weken heb ik me mondeling Fins.. Ik bak er nog weinig van haha!. De tijd vliegt voorbij nu nog maar 39 dagen en dan kom ik alweer naar huis! Ik geniet hier eigenlijk best wel en wil nog helemaal niet weg eigenlijk!!

Deze week braaf 3x naar de sportschool geweest en volgende week maar weer werken aan mezelf! Ik kom terug als een ander mens!! De vrijheid hier is zo lekker en het niets hoeven doen is ook geweldig! Thuis wacht er genoeg ellende en hard werken op mij, dus de tijd vliegt voorbij voor mij.

Aan het begin van de week dacht ik even ja nu wordt het lente! Heel veel zon en ik kon met 1 jas buiten lopen (haha). Maar dinsdag lag er alweer 15cm sneeuw.. Gewoon niet voor te stellen! De sneeuw is alweer bijna weg en ook vandaag was het 8 graden! (warm voor Finse begrippen).

Als ik thuis kom begin ik gewoon weer met een schone lei! Helemaal opnieuw! Nieuw leven met een nieuwe mij haha! Er staan nog leuke dingen op de planning maar dat horen jullie wel via mijn o zo geweldige reisverslagen (ahum).

Om nog even terug te komen op de sportschool, iedereen gaat dus naar de sportschool in Finland echt onvoorstelbaar! Het is er erg gezellig en er lopen allerlei soorten mensen rond haha! Van gespierde jongens tot hele dikke mensen. Je kijkt je ogen uit zeg maar :P. Overigens is de sportschool compleet gratis voor studenten! Geweldig concept!

Jullie lezen elke week mijn verhalen.. Maar ik vind het ook geweldig om jullie weekverslagen te horen hoor!! Dus stuur op! Vind ik leuk om te lezen wat er in het o zo bruisende Oethoezen gebeurd :P En in Zwolle, Langweer, Winsum en als ik andere plaatsen ben vergeten sorry! Send me those stories people!!..

Moika!

  • 24 Maart 2014 - 01:05

    Elly:

    Geniet nog maar ff vreselijk dan! Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 10023

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: