time go's by - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu time go's by - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

time go's by

Door: natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

30 Maart 2014 | Finland, Jyväskylä

Halloo!...

Ongelofelijk wat gaat de tijd hard zeg! Nog maar 4 weken en dan kom ik alweer naar Nederland…

Deze week was een behoorlijk drukke week :P veel meegemaakt! Laat ik beginnen bij maandag! Ik had kaarten die ik moest posten en iets voor Noa! Dat was me een avontuur :P Ze hebben hier nog van die ouderwetse postkantoren! Dus ik trek een nummertje en wacht op mijn beurt. Ik ben aan de beurt en vraag die vrouw waar ik het kadootje voor Noa in kon doen ze wees een grote envelop aan en ik stapte dus uit de rij om het te schrijven.

Ik trek weer een nummertje en mag weer naar dezelfde mevrouw toe :P Zegt ze: je moet wel je retouradres erop zetten. Ik denken en natuurlijk weet ik mijn onmogelijke adres hier niet uit me hoofd xD! Dus ik me thuis adres er maar opgezet. Nadat ik klaar was vroeg ze wil je gewoon of prioriteit? Ik vroeg wat is het verschil, de mevrouw zuchtte en begon met uitleggen. Nadat ik had gekozen en die mevrouw echt heel vrolijk aan het kijken was (not), vroeg ze nog een aantal dingen en ging hij op de post. Gelukkig had ik ook nog kaarten die ik moest postten en zei ik dat. De mevrouw die nu een heel lang gezicht had ging voor mij zoeken en gaf me de postzegels. Ik stap uit de rij en ga plakken.! Nadat ik klaar was met plakken wist ik niet waar ze in moesten.. raad je het al? Jawel ik mocht weer terug naar de vrolijke vrouw! Gelukkig is alles verzonden en aangekomen! (denk ik). Er komt nog 1 ronde aan en dan heb ik iedereen voorzien van kaartjes hoop ik!

Deze week heeft een vriendin van mij Alizee een video gemaakt van onze trip naar lapland! Hij is zeker het kijken waard mensen!! Maakt veel in mij los!!

Link: https://www.youtube.com/watch?v=WwNl7VXewRE&list=FLTazB_WQdGNh3bS3fPf0uRw&index=2

Donderdag ben ik de stad wezen verkennen met een paar klasgenoten van Fins en dat was een genot aangezien het prachtig weer was! Veel gezien en geleerd deze dag. Zaterdag was een heuse top dag hier in Myllyjarvï! 12 graden en vollop zon! Kon gewoon in me T-shirt op het balkon zitten, ik zeg top!
Nou dat was hem weer!

Tot volgende week zondag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 10018

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: