soon - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu soon - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

soon

Door: natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

07 April 2014 | Finland, Jyväskylä

Ja daar was ie dan toch nog!.. Beetje laat..

Afgelopen week zijn de laatste 4 weken ingegaan.. En alles loopt nu op zijn einde hier in Finland.. Mixt feelings eigenlijk..

De hele week wezen stressen en nu nog voor mijn mondeling Fins van donderdag man wat stress ik hem! En serieus de taal is gewoon onbegrijpbaar!!.. We zullen zien ik hou jullie wel op de hoogte van mijn falen of slagen ;).. Verder is deze week mijn 5 daagse sportweek begonnen vandaag dag 1 en het ging weer lekker!.. Ik wordt nog sportief mensen! Gelukkig is alles wel lekker strak aan het worden en dat is wat we willen zien!

Het is raar dat je alles nu voor het laatste doet omdat er ook een soort van gewoonte is ontstaan.. Vandaag me laatste maandkaard voor de bus gekocht en mijn laatste internet bundel voor whatsapp gekocht. Bizar dat het de laatste zijn.

Zondag ben ik weer bij de jam sessie geweest man man wat blijft dat toch geweldig om te aanschouwen! Artiesten zijn het op gevoel spelen en samenspelen met mensen die je niet kent! Knap hoor!!

Ook hier is het nu echt lente geworden!! We verwachten geen sneeuw meer in Jyväskylä en alle wegen zijn schoongemaakt! De zomerjas is zelfs al uit de kast mensen!!.. Het is hier nog steeds niet warm haha 6-7 graden als de zon vollop schijnt! Maar die 6 graden voelt hier wel anders dan thuis!

Vandaag kwam ik thuis en mijn nieuwe huisgenoot is een Finse en er stond zowaar een magnetron!! Helemaal blij mee!! B| Ga het hier nog makkelijk krijgen :P

Binnenkort ga ik beginnen met leren voor mijn herkansing in Nederland! Nog 3 weken mensen en dan is het einde verhaal Finland! Gelukkig sluit ik de laatste weken af met veel reizen en leuke dingen!!..

Dag mensen volgende week volgt er ergens nog wel even een blog ( de enalaatste is dat dan!!)

MOIKA!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 10031

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: