Getting used to it - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Getting used to it - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Getting used to it

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

12 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Halloo

Lange afwezigheid. Erg druk geweest met mijn werk bij ajax. Het is op het moment gekkenhuis. Afgelopen zaterdag was een grote wedstrijd! Voor de wedstrijd werd er nog getrained en raad eens wie mee mocht naar het olympisch stadion.. Het was geweldig!! Erg leuk om mee te maken en weer veel geleerd! Op het moment heb ik het tapen onder de knie! Het kraken is nog wat moeilijk! Zaterdag middag ben ik bij de wedstrijd wezen kijken. Erg mooi! Wel raar dat iedereen met mij op de foto wilde haha. Na de wedstrijd voor het eerst het nacht leven onder vonden. Geweldig!! Uitgaan hier is super leuk want iedereen danst geweldig goed.

Zondag zijn we naar kirstenbosch geweest! Een groote tuin met erg veel mooie planten! Het is raar dat dit al mijn vierde week hier is. De tijd vliegt aan me voorbij! Het land, de mensen en de manier van omgaan is hier zo relaxed!! Op het moment ben ik bezig met het regelen van een safari!

Het seizoen bij ajax loopt op zijn einde en ik merk wel dat het rustiger wordt! Deze ervaring is zeker weten de beste tot nu toe!..

Jullie horen snel weer van mij!! (Op de een of andere manier komen ze niet meer op facebook)

• 12 Mei 2015 - 20:17

Loes:

Leuk om te lezen.Blij dat je het zo naar je zin hebt

• 13 Mei 2015 - 08:13

Anneke:

wat leuk om te lezen Natasha, wil je nog wel terug??? ;-) groetjes

• 13 Mei 2015 - 11:35

Natasha :