Getting used to it - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Getting used to it - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Getting used to it

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

12 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Halloo

Lange afwezigheid. Erg druk geweest met mijn werk bij ajax. Het is op het moment gekkenhuis. Afgelopen zaterdag was een grote wedstrijd! Voor de wedstrijd werd er nog getrained en raad eens wie mee mocht naar het olympisch stadion.. Het was geweldig!! Erg leuk om mee te maken en weer veel geleerd! Op het moment heb ik het tapen onder de knie! Het kraken is nog wat moeilijk! Zaterdag middag ben ik bij de wedstrijd wezen kijken. Erg mooi! Wel raar dat iedereen met mij op de foto wilde haha. Na de wedstrijd voor het eerst het nacht leven onder vonden. Geweldig!! Uitgaan hier is super leuk want iedereen danst geweldig goed.

Zondag zijn we naar kirstenbosch geweest! Een groote tuin met erg veel mooie planten! Het is raar dat dit al mijn vierde week hier is. De tijd vliegt aan me voorbij! Het land, de mensen en de manier van omgaan is hier zo relaxed!! Op het moment ben ik bezig met het regelen van een safari!

Het seizoen bij ajax loopt op zijn einde en ik merk wel dat het rustiger wordt! Deze ervaring is zeker weten de beste tot nu toe!..

Jullie horen snel weer van mij!! (Op de een of andere manier komen ze niet meer op facebook)

  • 12 Mei 2015 - 20:17

    Loes:

    Leuk om te lezen.Blij dat je het zo naar je zin hebt

  • 13 Mei 2015 - 08:13

    Anneke:

    wat leuk om te lezen Natasha, wil je nog wel terug??? ;-) groetjes

  • 13 Mei 2015 - 11:35

    Natasha :

    eigenlijk niet haha :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Stage AJAX Cape Town

Stage buitenland

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Bijkletsen

04 Juni 2015

Time flies

27 Mei 2015

Over de helft

12 Mei 2015

Getting used to it

02 Mei 2015

Druk
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 10013

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: