Bijkletsen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Bijkletsen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Bijkletsen

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

25 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo iedereen

Sorry voor de vreselijk late reactie haha! Zoals jullie vernemen heb ik weinig tijd voor reisverslagen. Het gaat geweldig hier!! Even snel updates!

Garden route:
Amazing!!! Een geweldige week achter de rug de hele west en een stuk van de oost kust van Zuid Afrika gezien! Alles tussen Cape Town en Port Elizabeth! Ik heb gelopen met leeuwen jaja serieus in het wild met leeuwen!! Prachtige mooie ervaring!! Struisvogel gereden xD wat erg grappig was! Heel veel gewandeld en erg beklommen! Man man man wat is dit toch een prachtig land! Ik ben naar monkeyland geweest met loslopende apen en primaten en heb gebungee jumped van de hoogste brug ter wereld!! Mensen dat is wel echt het hoogte punt geweest!! Wat een kick!! We hebben de route afgesloten met een negen uur durende safari!! Want tja wat is Zuid Afrika zonder safari!! Veel plekken gezien veel dingen geleerd!!

Stage:
Ja deze week is het eerste team weer terug gekomen voor trainingen! Aangezien de hoofdpersoon die het eerste team voorzag van fysio ontslag nam moest ik zijn plaats innemen! Stagaires opleiden, blessures verhelpen, kleedkamers in en de spelers veel beter leren kennen!! Wat hou ik van me werk!! Ik heb overigens met een dikke voldoende mijn stage afgerond en eb hiermee mijn diploma gehaald!!!

Ondanks dat ik klaar ben zal ik bij ajax actief blijven tot ik vertrek volgende week vrijdag!!.. Hiermee zeg ik dan ook dit is mij. Laatste bericht want volgende week zal ik weer thuis zijn!!

Zie jullie volgende week xxx