Bijkletsen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Bijkletsen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Bijkletsen

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

25 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo iedereen

Sorry voor de vreselijk late reactie haha! Zoals jullie vernemen heb ik weinig tijd voor reisverslagen. Het gaat geweldig hier!! Even snel updates!

Garden route:
Amazing!!! Een geweldige week achter de rug de hele west en een stuk van de oost kust van Zuid Afrika gezien! Alles tussen Cape Town en Port Elizabeth! Ik heb gelopen met leeuwen jaja serieus in het wild met leeuwen!! Prachtige mooie ervaring!! Struisvogel gereden xD wat erg grappig was! Heel veel gewandeld en erg beklommen! Man man man wat is dit toch een prachtig land! Ik ben naar monkeyland geweest met loslopende apen en primaten en heb gebungee jumped van de hoogste brug ter wereld!! Mensen dat is wel echt het hoogte punt geweest!! Wat een kick!! We hebben de route afgesloten met een negen uur durende safari!! Want tja wat is Zuid Afrika zonder safari!! Veel plekken gezien veel dingen geleerd!!

Stage:
Ja deze week is het eerste team weer terug gekomen voor trainingen! Aangezien de hoofdpersoon die het eerste team voorzag van fysio ontslag nam moest ik zijn plaats innemen! Stagaires opleiden, blessures verhelpen, kleedkamers in en de spelers veel beter leren kennen!! Wat hou ik van me werk!! Ik heb overigens met een dikke voldoende mijn stage afgerond en eb hiermee mijn diploma gehaald!!!

Ondanks dat ik klaar ben zal ik bij ajax actief blijven tot ik vertrek volgende week vrijdag!!.. Hiermee zeg ik dan ook dit is mij. Laatste bericht want volgende week zal ik weer thuis zijn!!

Zie jullie volgende week xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Stage AJAX Cape Town

Stage buitenland

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Bijkletsen

04 Juni 2015

Time flies

27 Mei 2015

Over de helft

12 Mei 2015

Getting used to it

02 Mei 2015

Druk
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 911
Totaal aantal bezoekers 10022

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: