Dag 1 lappi - Reisverslag uit Lappi, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu Dag 1 lappi - Reisverslag uit Lappi, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Dag 1 lappi

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

21 Februari 2014 | Finland, Lappi

Hallo mensen hier even een update tussendoor want ik ga het allemaal nooit zo goed onthouden! Haha!.. Vanmorgen zijn we om 01:30 vertrokken vanuit jyväskylä en na acht lange uren rijden kwamen we aan bij het ijskasteel!.. Dit was een erg mooie ervaring! Alles was gemaakt van ijs en sneeuw, het was een reuzachtige grot ook gemaakt van sneeuw en ijs en daarin allemaal sculpturen!.. Na het ijskasteel zijn we twee uur verder naar boven gereden naar romanemi waar de kerstman woont! Het was een heel schattig dorpje! Het was wel heel jammer dat het allemaal gemaakt was om op te verdienen en dat merkte je wel!.. Ik ben ook op de noordpool geweest!! Haha de poolcircel overgestapt! Na de kerstman moesten we nog drie uur omhoog om uiteindelijk in saariemie terecht te komen! Deze reis was niet bepaald soepeltjes! Er liggen hier pakken met sneeuw en de bus gleed een paar keer weg. Gelukkig ben ik nu op bestemming! Morgen naar Noorwegen!

Ik spreek jullie snel weer!
Love you guys!!