Dag 1 lappi - Reisverslag uit Lappi, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu Dag 1 lappi - Reisverslag uit Lappi, Finland van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Dag 1 lappi

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

21 Februari 2014 | Finland, Lappi

Hallo mensen hier even een update tussendoor want ik ga het allemaal nooit zo goed onthouden! Haha!.. Vanmorgen zijn we om 01:30 vertrokken vanuit jyväskylä en na acht lange uren rijden kwamen we aan bij het ijskasteel!.. Dit was een erg mooie ervaring! Alles was gemaakt van ijs en sneeuw, het was een reuzachtige grot ook gemaakt van sneeuw en ijs en daarin allemaal sculpturen!.. Na het ijskasteel zijn we twee uur verder naar boven gereden naar romanemi waar de kerstman woont! Het was een heel schattig dorpje! Het was wel heel jammer dat het allemaal gemaakt was om op te verdienen en dat merkte je wel!.. Ik ben ook op de noordpool geweest!! Haha de poolcircel overgestapt! Na de kerstman moesten we nog drie uur omhoog om uiteindelijk in saariemie terecht te komen! Deze reis was niet bepaald soepeltjes! Er liggen hier pakken met sneeuw en de bus gleed een paar keer weg. Gelukkig ben ik nu op bestemming! Morgen naar Noorwegen!

Ik spreek jullie snel weer!
Love you guys!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Lappi

Studie in Finland

Voor mijn minor ga ik 5 maanden studeren aan JAMK university

Recente Reisverslagen:

26 April 2014

Last week

15 April 2014

tentamens enzo

07 April 2014

soon

30 Maart 2014

time go's by

23 Maart 2014

Feeling Fit
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 10032

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: