Op weg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

19 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zaterdag om half drie vertrokken we dan vanuit Uithuizen! Een super gezellige reis naar Schiphol!!.. Op schiphol strak van de zenuwen! Vliegtuig in op naar Parijs! Mensen wat is die eigeltoren mooi vanuit de licht bij nacht!! Half tien eindelijk aangekomen op Parijs!!.. En toen begon de ellende xD!! Half twaalf boarden op naar Kaapstad, ik ben het vliegtuig nog noet in of er wordt omgeroepen dat er storm in Zuid-Afrika is en we een uur vertraging oplopen!! 13 uur zitten is echt niet te best!! Na drie uur al niet meer weten hoe je moet zitten.. En slapen no way!.. Na een vreselijke nacht en flinke turbulentie doe ik zondag ochtend het luikje van mijn raam open! AFRIKA wat een pracht land!!.. Adembenemend!!.. Om half twaalf eindelijk aan land.. Na een vraaggesprek met de douane mag ik door!.. Ik wordt ontvangen door een onwijs lieve vrouw!! Ik stap de auto in.. Stuur aan de andere kant! XD dom!!.. Tafelberg is op steenworp afstand mensen wat is dat erg xD!!..

Terwijl ik hier door het land loop zie ik hoe tegenstrijdig het hier is en snap ik dat het niet veilig is. Veel bedelaars, mensen die midden opde stoep liggen te slapen en busjes vol met die je naroepen!.. Moet zeggen dat ik me best wel klein voel hier! Een huis met een elektronisch hek en tralies voor de deuren.. Maar aan de andere kant een prachtige natuur en zebra's op de tafelberg!!..Wauw dit is Kaapstad!!

Ow ja Rand inschatten is onwijs moeilijk xD

  • 19 April 2015 - 22:37

    Sander :

    He lieverd! het gaat hartstikke gaaf worden! hou ons op de hoogte! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Stage AJAX Cape Town

Stage buitenland

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Bijkletsen

04 Juni 2015

Time flies

27 Mei 2015

Over de helft

12 Mei 2015

Getting used to it

02 Mei 2015

Druk
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10033

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: