Over de helft - Reisverslag uit Yzerfontein, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu Over de helft - Reisverslag uit Yzerfontein, Zuid-Afrika van natasha noppen - WaarBenJij.nu

Over de helft

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg natasha

27 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Yzerfontein

Hey hallo...

Hier weer even een update.. Al ben ik even kwijt wat ik als laatste heb gemeld aan jullie!. :p.... Het weer heeft een klein beetje een omslagpunt gekregen. Het is meer aan het regenen en hoe.. Vandaag was echter een mooie dag! Deze middag ben ik Cape Town in geweest om te gaan lunchen in het park (componies garden) opgericht in de tijd van de VOC. Het park is vol met eekhoorns, nijlgansen, duiven en helaas ook ratten. Het is erg mooi om je lunch te eten in zown omgeving! Kaapstad is een mengeling van arm en rijk, de stad is voor afrikaanse begrippen erg modern! Er zijn veel Nederlandse invloeden in Kaapstad wat best interessant is. Ik hoop na de garden route ook zeker wat meer verdieping op te doen van de geschiedenis van Kaapstad.

De treinen hier zijn nog steeds drama!! 55 minutem vertraging is niets! Genieten!! Vreemde figuren in de trein zijn ook niet uit te sluiten!

Bij AJAX gaat alles rustig! Jong ajax komt deze week terug om nog 1 wedstrijd te spelen. De jeugd is erg leuk en ik begin ze steeds beter te leren kennen. Mijn collega's zijn erg leuk en vertellen me veel over zuid afrika. Een deze weken neemt een van mijn collega's me mee naar een township om afrika ook op die manier te zien.

Verder leef ik hier gewoon net als alle afrikanen relaxed en alles komt morgen haha! Ik voel me hier zeker thuis! De nieuwe update zal waarschijnlijk na de garden route worden!!

Bye bye xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Yzerfontein

Stage AJAX Cape Town

Stage buitenland

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2015

Bijkletsen

04 Juni 2015

Time flies

27 Mei 2015

Over de helft

12 Mei 2015

Getting used to it

02 Mei 2015

Druk
natasha

studie in Finland Jyväskylä

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 10396

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 04 Juli 2015

Stage AJAX Cape Town

05 Januari 2014 - 01 Mei 2014

Studie in Finland

Landen bezocht: